dinsdag 28 april 2009

Moonbeamblikje alteren/Altered Moonbeam tin

Prima Marketing maakt allerlei leuke bloemen en die worden nogal eens verpakt in hele leuke flesjes, zakjes of blikjes. Er zijn nu hele kleine blikjes, moonbeams genaamd, met daarin hele gave bloemetjes. Het blikje is leuk om te bewaren, maar wat doe je ermee. Ik heb er een leuke hanger voor aan mijn tas van gemaakt.
Met een roze Posca pen heb ik de buitenkant bewerkt. Wat glitter erop. Het vlindertje heb ik gestanst met de stans van Double fold die en bewerkt met glossy accents en glitter. Met de crop-a-dile heb ik een gaatje in de deksel gemaakt en een bloemetje uit het blikje met een brad vastgemaakt.

Voor de achterkant heb ik een cirkel geponst van 2 inch en er een leuke tekst op gestempeld. Voor binnenin ook een cirkel van 2 inch. Een foto, dat ben ik als baby, ook rond geponst met en met glossy accents bewerkt. Bloemetjes erin en kleine bloemen geponst en ook die in het blikje geplakt. Maak met de crop-a-dile aan de boven en onderkant een gat. Knoop er onderaan lintjes in. Maak aan de bovenkant een lus met een jumpringetje of boekring en je kunt het zo aan je tas hangen.


Prima Marketing makes the most beautiful flowers and the packages is too cute to throw away. I used a tiny moonbeam tin and made a hanger for my purse. Use a posca pen te paint on the lit of the tin. I made a tiny butterfly and painted it with glossy accents and glitter. I made a hole in the lit with the crop-a-dile and put a flower in it with a brad. Punch 2 circles of 2 inch. Stamp a nice quote on one ande adhere it to the back of the tin. Print a tiny photo (this is me in the picture) and punch it with a circle punch. Put glossy accent on it. Add some flowers and a butterfly (the one I use is Double fold die). Make a hole in the bottom and top of the tin. Tie some ribbon at the bottom. Tie some at the top with a loop and attach a jump ring or a binding ring.

1 opmerking:

Monique zei

In het echt is ie nog veel leuker hoor !!!! Als mijn hobbykamer af is ga ik de mijne ook afmaken :))).

groetjes Monique