vrijdag 29 april 2011

Zeepketting met hart/ Soap chain with heart



Het maken van een zeepketting is heel erg leuk. Deze keer heb ik er stoffen harten boven gehangen. Ik heb ze zelf gemaakt. In elk hart zit geurstof. Ik heb uit een grote zak een deel gehaald en in een koffiefilter gedaan. Deze heb ik met de naaimachine dichtgemaakt. Dit zakje stop je in het hart en daarna naai je hem in elkaar. Stop er vulling in het je hart is klaar. De zeepketting heb ik gemaakt van een zeepketting van de Wibra. De geurzakjes heb ik overigens gekocht bij de Action ( 3 voor € 0,69).



It is fun to make a soap chain. This time I made some fabric hearts to hang on top. I created a scented bag by using stuff from a fraganced sachet. I put it in a coffee filter and sewed it together. Put this in between your layers of fabric and stich the heart together.

Geen opmerkingen: