zaterdag 4 februari 2012

vogelnest flesjes / birdnest bottles



Deze schattige kleine flesjes heb ik samen met mijn buurmeisje versierd. Het vogelnestje op de foto heb ik van de Action. De plaatjes heb ik op canvas geprint (ook van de Action). Om het af te maken hebben we er ook nog een leuk canvasje bij gemaakt. We hebben ook verbandgaas gebruikt bij het versieren. De flesjes en het canvasje krijgen een mooi plekje op haar kamer. Ik zal het plaatje met de eitjes voor jullie op internet zetten. Ik heb er 5 afbeeldingen voor samengevoegd. Wil je een pakketje met benodigdheden kopen, dan kun je terecht op http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/scraplover/

These cute little bottles are embellished by me and a girl next door. The birdnest I got from a dollar store. I printed the images on canvas. To finish it up, we made a little canvas. We used bandage for the project. The bottles will find a nice place in her room. I will post the image of the birdnest with eggs. I joined 5 images together.

1 opmerking:

Connie van der Wouw zei

Zo te zien heb je jezelf weer flink in de nesten gewerkt. Liefs Connie