zondag 29 augustus 2010

Tim Holz voor kinderen/ Tim Holz for kids


Op de school van mijn kinderen heb ik me opgegeven om de juf elke donderdagmiddag een uur te helpen bij de handvaardigheidslessen. Ik krijg steeds een groepje van ongeveer 10 kinderen en we doen 3 weken hetzelfde. Natuurlijk wil ik ze wel graag kennis laten maken met dingen, die je normaal op school niet zou doen. Deze keer bedacht ik deurhangers in Tim Holz stijl. De jongens een stoere en de meiden een zoete. De deurhangers zelf kreeg ik van een andere moeder, Wilma. Haar moeder werkt in een kartonfabriek, waar ze dit soort dingen anders weggooien. Wilma en moeder bij deze heel erg bedankt. Het gat heb ik er zelf met de sizzix uitgehaald. De kinderen van groep 4 vonden het heel erg leuk om met de disstress inkt aan de gang te gaan. Hierboven zie je het resultaat. Zeer kunstig al zeg ik het zelf.

At my childrens school I have volunteered to help the teacher one hour every thursday with crafts. Every week I have 10 children and we will be making the same project during 3 weeks. I want to teach them things and techniques they would not do at school otherwise. So I made a doorhanger Tim Holz style. I got the doorhangers for free. One mother gets them from her mother. She works in a cardboard factory and they would be thrown away. Thanks Wilma. I love them. The hole in it was made using the sizzix. The children liked to work with the disstress ink. You can see the results. Very artsy, aren't they?

Geen opmerkingen: