zondag 29 augustus 2010

Winter windlicht/ Winter light


Deze decoratie heb ik een tijdje terug alweer gemaakt voor mijn vriendin Connie. Zij geeft workshops in Amersfoort. Ik help haar bij het bedenken van de workshops. Hardstikke leuk om te doen, want het daagt me uit om nieuwe dingen te doen, nieuwe producten uit te proberen en nieuwe technieken te gebruiken. Ik kan de beschrijving niet geven, omdat hij bij haar op de workshop agenda staat. Wil je hem ook maken? Kijk dan bij The Wouw Factor.

I made this decoration a whila ago for my friend Connie. She has her own company and every once in a while I help her designing the workshop. It's a lot of fun, because it challenges me to do new things, use new products and use new techniques. If you want to take a look at what workshops she gives, just click over here.

1 opmerking:

Allet zei

Heel mooi dat windlicht.....en de easelkaart er voor is ook erg mooi. Groetjes, Allet